EL MERCAT DE LA COOPERATIVA

Per fi ha arribat el dia de “posar la cirereta al pastís”!

Com ja sabeu, durant aquest primer trimestre, els alumnes de 2n, 3r, 4t, 5è i 6è han estat treballant de valent per elaborar els productes que entre ahir dilluns 30 de novembre i avui 1 de desembre hem estat venent  al mercat que hem organitzat al pati de l’escola. Estem molt contents de les ventes que hem fet i agraïm molt la participació de totes les famílies i altres compradors que s’han apropat a la paradeta.

Aprofitem per recordar-vos que el proper dimecres 9 i dijous 10 de desembre estarem a la plaça de l’ajuntament per acabar de vendre els productes que ens queden a tothom que vulgui acostar-se.

A continuació us deixem un enllaç perquè pugueu veure totes les fotografies d’aquests dos dies.

FES CLCIK AQUÍ PER VEURE TOTES LES FOTOGRAFÍES!