CARNESTOLTES A L’ESCOLA

Benvolgudes famílies,

Com ja sabeu, durant tota aquesta setmana hem celebrat el carnestoltes a l’escola.

De dilluns a divendres hem hagut d’anar a l’escola seguint les consignes que van proposar els més grans i ha estat d’allò més divertit!

Dijous vam sortir fora de l’escola per celebrar el dijous llarder, i el divendres vam fer la festa de carnestoltes, cada grup disfressat amb el motiu de la classe a la que representava, també es van fer uns balls molt divertits i per acabar la festa… el ball del moliner representat pel grup de grans i l’esperada guerra de farina.

Esperem que el pròxim curs puguem sortir a fer la rua pels carrers del poble acompanyats de mares, pares, àvies, avis i tothom qui vulgui apuntar-se!

A continuació si feu “click” sobre la següent fotografia podreu veure algunes de les activitats que hem fet durant aquesta setmana.