Per celebrar els dia mundial del medi ambient, ahir dijous 2 de juny, vam anar a fer una excursió tota l’escola a Tàrrega.
Al matí, l’alumnat d’educació infantil va anar a fer uns tallers al parc de St. Eloi, mentre que l’alumnat de primària va anar a la Masia Mas Colom de la fundació Borges a fer uns tallers mediambientals. Cicle inicial va fer el taller “Naturalista per naturalesa”, cicle mitjà “De flor en flor” i cicle superior “Sota Terra”.
Després, a l’hora de dinar ens vam trobar tots junts al parc i per acabar la jornada vam organitzar una activitat conjunta, de P3 a 6è per treballar el dia mundial del medi ambient.
Cada grup, format per alumnes de P3 a 6è, mentre escoltàvem la música de “No ens desdibuixeu” va fer un dibuix sobre la importància de cuidar el medi ambient i de no perdre els colors de la natura. Volem continuar dibuixant amb tots els colors del món. Finalment, vam fer un gran aplaudiment als delegats i delegades verdes d’aquest any i vam donar un petit obsequi als que ja acaben el seu càrrec.
Va ser una jornada magnífica, que vam poder compartir tota l’escola i vam aprendre que “encara hi som a temps i que tot està a les nostres mans”.


