L’ 11 de gener de 2021 va començar el 2n trimestre al cole però dies abans va nevar i hi havia molta neu.
Quan vam arribar a l’escola estava tot nevat i només teníem un caminet per entrar a l’escola i el paisatge era super bonic.
Hi va haver gent que no va vindre al cole per culpa de la neu. A més a més no vam sortir al pati durant 1 setmana perquè si sortíem ens mullàvem i podíem relliscar.
Ara no hi ha neu, però fa molt fred i hem d’anar abrigats per no constipar-nos. El bo de portar mascareta és que et tape la cara i no tens tan fred.
A mi em va agradar molt que nevés perquè feia molt que no nevava aquí a Cervera durant tants dies. Jo crec que a tots ens ha agradat jugar amb la neu durant tants dies i disfrutar del paisatge.



