CELEBREM LA CASTANYADA

Dilluns 5 de novembre tota l’escola vam celebrar la castanyada.

Teníem  previst celebrar-la el dimecres 31 d’octubre però va ploure i ho vam haver de canviar per dilluns 5.

Aquest dia, nosaltres, els de 4t, vam  repartir les castanyes per tota l’escola i  les vam menjar per esmorzar. A la tarda vam fer diferents jocs que vam estar organitzant.

Els alumnes de 3r vam organitzar els jocs d’infantil i els de 4t vam organitzar els jocs de primària. Els jocs d’infantil  van ser: maquillatge,encistellar la castanya ,dansa, castanya i cullera ,pintar cares i circuit.

Els jocs de primària van ser: amagar objectes al sorral ,olimpíades,corda…

Prèviament a la celebració, tots els nens i nenes vam fer panellets, els nens d’infantil van fer panellets de xocolata, els nens de cicle inicial els van fer de coco, nosaltres els de 3r els vam fer de coco també , els de 4t els vam fer d’ametlla i els alumnes de cicle superior els van fer de cirera.

Ens ho vam passar molt bé i els panellets i les castanyes eren boníssims!