l’Equip energètic, Projecte 50/50

Enguany la nostra escola participa en un projecte d’estalvi energètic.

L’Equip Energètic format per representants de tota la comunitat educativa:

• Alumnat
  • Equip de mestres
  • El conserge
  • L’AMPA
  • Personal de neteja
  • Personal de menjador
  • L’Ajuntament

S’encarregarà de reunir-se i valorar quin és l’ús actual d’energia que té l’escola durant el dia. A partir d’aquí és faran propostes per a estalviar aprofitant recursos naturals (per exemple: el sol) amb l’objectiu de fer un bon ús d’aquest recurs i de reduir la factura de llum i gas i si ho aconseguim l’ajuntament ens abonarà el 50% d’aquest estalvi per invertir en l’escola.

A continuació podreu veure un vídeo on l’Equip Energètic es va reunir per primer cop, fent una passejada per l’escola i observant quines són les possibles propostes d’estalvi.

Volem agrair les explicacions fetes per Jordi Martí, expert en estalvi energètic.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *