Castanyada 2019

La setmana passada vam celebrar La Castanyada a l’escola i aquest any ha tocat la Fira de la Tardor.

Durant les darreres setmanes cada classe va escollir la recepta que volia el·laborar i entre dimecres i dijous es van posar mans a l’obra. Quin flaire més bo sortia de les classes!

Dijous 31 per la tarda, qui va voler es va disfressar de castanyer o de castanyera:

Ens vam trobar al pati. Allà estaven les taules de la fira preparades amb totes les receptes de tardor. Les famílies ens van ajudar molt, tant a parar taules, com a repartir els dolços i més tard les castanyes torrades.

Vam passar una bona tarda i vam acabar amb les panxes ben plenes. Aquí podeu veure algunes fotos i també a la galeria. Teniu l’enllaç més abaix:

GALERIA FOTOS CASTANYADA 2019-2020