PRESSUPOSTOS PARTICIPATIUS

????????
Benvolgudes famílies,
com ja us hem anat explicant a les diferents reunions d’inici de curs, l’escola ha presentat un projecte als Pressupostos Participatius anomenat “adeqüació de les zones d’esbarjo”. És un projecte que inclou millores a tots els espais del pati de l’escola (zones enjardinades, tarimes de fusta, bibliopati…), ja que després de 9 anys de funcionament estan deteriorats.
A partir d’avui i fins el 28 d’octubre totes les persones majors de 16 anys i empadronades a Sant Pere de Ribes o a Les Roquetes podeu votar el projecte número 14 al següent enllaç:
Moltes gràcies!
Entre totes i tots podem millorar la nostra escola!
Les Parellades

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *