LA VUELTA AL COLE

El passat divendres a la tarda tota l’escola es va moure a favor de la lluita contra la leucèmia infantil participant a la cursa benèfica “La vuelta al cole”. Nenes, nens, pares, mares, àvies, avis, mestres, cangurs, etc… tots s’ho van passar d’allò més bé fent la volta a l’escola.

En total s’han recaptat 530€ que es donaran íntegrament a la fundació “Uno entre cien mil”.

Aquí us deixem tres galeries de fotografies per veure l’alegria i ganes amb que tothom va córrer. Esperem repetir aquesta iniciativa que creiem que ha agradat a tothom!!

Agrair també la col·laboració del menjador de l’escola que ens va oferir un avituallament, a les famílies col·laboradores que van controlar els punts crítics i a l’Isra (pare de l’Ot) que ens va fer de speaker i ens va proporcionar l’arc de sortida i el cronometratge.

SORTIDA I ARRIBADA PATI DE L’ESCOLA

CARRER EXTERIOR

ZONA DE LA CUINETA

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *