Sant Jordi, un munt d’activitats!

Aquests darrers dies els alumnes de tercer han fet un munt d’activitats diferents a les habituals. Els hi hem demanat que per grups facin una breu notícia

Les fotos dels actes les trobareu aquÍ.

El mestre Joan

PASSABARRET. CIRC A L’ESCOLA.

El dia 20 d’abril del 2021 la classe de 3r A van anar al circ Passabarret. Es van divertir molt fent malabars, muntar a una bola gegant, un circuit, fent el hulla-hop, saltar de cercle en cercle i fent altres malabars. També van jugar amb un diàbolo, la corda fluixa i  amb xancletes. Va ser molt divertit.

Autors del text: Marc, Roger, Adam i David

LA CANTATA DE SANT JORDI

Els alumnes de 3r A de l’escola Les Muralles han mirat una cantat de Sant Jordi de 6 capítols.

Primer van mirar el primer capítol i els hi va agradar molt. Desp´res van seguir amb els altres. Quan van acabar tots van dir al mestre que els van agradar molt perquè era diferent de la llegenda de Sant Jordi. Era diferent perquè van ajudar al drac i era vegetarià, la princesa era forta i valenta i el Sant Jordi venia a rescatar la princesa tot i que la princesa no necessitava ajuda.

Postdata: aquí teniu els vídeos de la Cantata.

Autors del text: Paula, LingXi, Jana i Janat

SORTIDA PER CONÈIXER ELS ARBRES DEL PATI DE L’ESCOLA

El dia 23 d’abril van conèixer els arbres del pati.

En primer lloc el mestre va fer una explicació a classe. En segon lloc van anar al pati i havien de trobar números als arbres i havien de completar uns fulls que es relacionaven amb els arbres. Després el mestre els ho va corregir.

Finalment van tornar al pati a agafar algunes fulles. Van aprendre els lledoners, els platanaers, l’alzina i l’avet.

Autors: Judith, Dani, Xavier i Omar

LA MALETA AMB CANDAUS

Els alumnes de tercer A han fet una gimcama el dijous 22 d’abril. Ho  van fer per divertir-se. Els van donar uns fulls amb proves per obrir els candaus misteriosos de la maleta. A dins hi havien llibres.

Autors del text: Erik, Blanca, Oriol i Joel

CONCERT A L’AULA

El dia 23 d’abril de 2021, els nens i nenes de 3r A de l’escola Les Muralles han fet un concert a l’aula.

Han participat: l’Arnau, Ona, Xavier, Sara i Naia. L’Arnau va tocar el clarinet, l’Ona va tocar el violí, el Xavier, la Sara i la Naia van tocar el piano. Tots estaven molt nerviosos. Però van tocar bé.

Autors del text: Sara Mahero, Naia Iturria i Luis Pedrosa

SORTIDA AL MUSEU  ARXIU

El dia 28 els alumnes de  3r A de l’escola Les Muralles han anat d’excursió al Museu-Arxiu de Montblanc.

En primer lloc, els hi van dir que havien d’escriure lo que hi deia als plafons del neolític, el paleolític, l’edat antiga, la mitjana, la moderna i la contemporània.

En segon lloc, ho van escriure tot al dossier de medi social.

Diuen que va ser una experiència molt xula perquè van aprendre moltes coses.

autors del text: Ona i Arnau