Matí de “Curses de Primavera”

Avui a l’escola hem celebrat la primera edició de les “Curses de Primavera”. Tots els alumnes de primària han anat baixant al pati curs per curs i han disputat les seves curses, cada nivell sobre una distància segons la seva edat.

Hi ha hagut diplomes de reconeixement als tres primers classificats masculins i femenins de cada curs i també premis especials a l’esforç. Tots els participants han tingut avituallament a l’arribada: fruita i beguda isotònica.

Ha estat un matí molt divertit on ens ho hem passat molt bé amb totes les curses, i que ha acabat amb l’entrega de diplomes i premis amb el podí corresponent de les grans ocasions.

Ja tenim ganes de que arribi el proper curs per tornar-les a viure!!!

(Cliqueu a sobre de la imatge per accedir a un àlbum amb moltes més fotos)