1. ARIADNA CARMONA

Bones,

Es un caos en entrades i sortides, a les 15,00h entre nens insti i nens escola que entren, pares al carrer, cotxes passant. Segueixo pensant que intensiu seria millor per evitar tant xou mes de dos vegades al dia, se que no es cosa d’escola això peró seria una sol·lució bona. Per altra banda El tall de circulació en hores de entrada i sortida. Vaja es un comentari que crec que compartirà mes de un pare!.

GRÀCIES

2. Anna Navarro

Molt contenta de la tornada, retrobament amb amics i amigues, rutines, aprenentatge, sociabilització… Era tan necessari!!!
    Satisfeta amb les entrades i sortides, és una mica incòmode, però crec que s’ha organitzat el millor que s’ha pogut dins de les possibilitats. Ens toca a tots posar una mica de la nostra part.
    Molts ànims a tothom i esperem que poguem tornar a la normalitat el més aviat possible.