Tornem a l’escola

Després dels llargs mesos d’emergència sanitària tornem a l’escola. El proper dia 14 de setembre reobrim portes per acollir a tot el nostre alumnat, en tenim moltes ganes.

Les coses però han canviat bastant i l’organització del dia a dia al centre serà diferent. Des del centre s’ha elaborat un Pla d’Obertura de Centre que contempla totes aquestes mesures. Per a fer més àgil la tornada dels vostres infants us hem de transmetre algunes informacions importants. Per això ja haureu rebut un mail convocant-vos a una reunió telemàtica, si no l’heu rebut poseu-vos en contacte amb l’escola. Aquesta reunió es realitzarà amb l’eina Google Meet*, per accedir-hi us farem arribar per correu electrònic un enllaç uns minuts abans de l’hora de la reunió. Els dies i horaris de les reunions seran:

P3 ⇒ divendres, 4 de setembre ⇒ 18h

P4 i P5 ⇒ divendres, 4 de setembre ⇒ 19h

1r i 2n ⇒ dijous, 3 de setembre ⇒ 18h

3r i 4t ⇒ dijous, 3 de setembre ⇒ 19h

5è i 6è ⇒ dilluns, 7 de setembre ⇒ 18h

*Necessitareu un dispositiu amb connexió a internet, des d’un ordinador només us caldrà clickar l’enllaç, des d’un dispositiu mòbil (android o iOS) haureu des descarregar-vos abans l’app “Google Meet”