Sortida de tardor 1r i 2n

El dimarts dia 26 i el dimecres dia 27 els alumnes de 1r i 2n de primària han fet una sortida a la natura per veure els colors de la tardor en un entorn proper. Quina ha sigut la nostra sorpresa quan ens hem trobat amb el cistell de la castanyera amb una nota i un conte. Després hem gaudit d’una activitat en plena natura relacionada amb l’art. Coneixeu el landart? Aquí teniu una petita mostra del que han fet els vostres fills/es.

Els nens i nenes de 2n han anat a St Josep i 1r ha anat al BTT que hi ha a prop de l’escola.