Reptes cooperatius a les classes d’Educació Física 4t

Al llarg del primer trimestre els alumnes de 4t de l’escola hem estat duent a terme reptes cooperatius a l’àrea d’Educació Física. Al llarg de diverses sessions hem estat experimentant diferents reptes cooperatius i al final de tot hem pogut crear els nostres propis reptes.

Un repte cooperatiu és:

Un repte que només es pot superar amb la participació activa de tots els membres del grup.
Si un repte només el poden aconseguir una part dels components del grup, no és cooperatiu.
Hi ha d’haver un objectiu clar a aconseguir i un element motivador. El repte ha de ser adequat a l’edat (ni molt fàcil ni molt difícil).

Un cop finalitzats els reptes els alumnes de 4t han donat la seva opinió sobre el què han après realitzant reptes cooperatius:

Hem après a treballar en equip.
A fer reptes amb grup.
A ajudar als companys.
A esforçar-nos.
A divertir-nos.
A confiar amb els companys/es i respectar-los.
A no rendir-nos a la primera quan un repte era difícil d’aconseguir.
A estar units per tal d’aconseguir el repte.

Us deixem tres petits vídeos en el què veureu com ens ho hem passat de bé treballant en equip. Esperem que us agradin!

També us pengem els reptes cooperatius que hem creat!. Si voleu intentar-los…..endavant!!

Preparem les cantades de Nadal. Concerts el 19 i 20 de desembre