RECOMANACIONS MEDI I MATES Dimarts 12 de maig

CONEIXEMENT DEL MEDI

Hola nens i nenes de Primer, aquesta setmana seguirem treballant els animals. Veureu una presentació , on us explica els diferents tipus d’animals. Entremig de les explicacions trobareu activitats que podeu fer en un full.

També us proposo una cançó relacionada amb els animals perquè n’ompliu els buits.

Una forta abraçada!!!

Espero que ho gaudiu i ens envieu les respostes a:

primer@escolalesmuralles.cat

presentació animals

El Pot petit El lleo vergonyós

Enllaç a la cançó:  https://youtu.be/lYriMzzMsUw

Hola nens i nenes de segon, continuem amb el tema de l’aigua. Avui aprendrem coses sobre el cicle de l’aigua. Us proposo veure un vídeo i contestar un qüestionari. Després podeu fer una sopa de lletres molt xula, on has de trobar 6 paraules relacionades amb l’aigua. Endavant. Recordeu enviar les activitats a:

segon@escolalesmuralles.cat

VÍDEO I QÜESTIONARI

MATEMÀTIQUES

ENIGMA MATEMÀTIC

SEGUIM TREBALLANT EL QUADRE NUMÈRIC

1a Activitat (pels alumnes de 1r):

a. Omple els espais buits amb el nombre corresponent.

b. Encercla de color blau 5 nombres parells i de color lila 5 nombres senars/imparells.

c. Representa els nombres següents amb gots i pedretes (tal i com ho féiem a la classe).

64, 89, 50, 9 i 92

Exemple

2a.  Activitat (pels alumnes de 2n):

a. Omple els espais buits amb el nombre corresponent.

c. Observa i omple tots els espais buits amb els nombres corresponents.

-Més cosetes…

Ara us proposem una activitat a partir d’un gràfic. Observa el gràfic i respon les preguntes. Recorda posar l’adreça al mateix qüestionari. Endavant! (aquesta activitat està pensada pels nens i nenes de 1r i 2n).

• Podeu enviar les vostres respostes als següents correus:

primer@escolalesmuralles.cat

segon@escolalesmuralles.cat

1. xevi

Bones,

no em pogut obrir el video de elc icle de l’aigua ni el qëstionari i tampoc em pogut obrir el gràfic.
    No sé si fem alguna cosa malament, o és problema de permisos….

Moltes gràcies!

Sílvia