Recomanacions CI. Dijous 28 de maig

Bon dia nenes i nens de 1r i 2n!!!

LLENGÜES

Mireu, durant aquests dies de confinament hem tingut molt de temps per fer moltes coses i també per pensar. I jo, tant pensar i pensar, em vaig imaginar que tenia per casa un animal domèstic una mica especial…Voleu que us el descrigui? Doncs aquí va! La nostra proposta de llengües per aquesta setmana és aquesta:

La Descripció II: El meu animal domèstic imaginari

Ja sabeu que ens encantarà llegir les vostres descripcions si ho envieu a:

primer@escolalesmuralles.cat

segon@escolalesmuralles.cat

ENGLISH

Hello boys and girls!!! Today we are going to learn about fruits. Are you ready?

Here you’ve got a fun song and after you can do some activities related with it. Have a nice day!!!

Us recordem les adreces de correu on podeu enviar-nos les fitxes interactives:

• alumnes de 1r: primer@escolalesmuralles.cat
  • alumnes de 2n: segon@escolalesmuralles.cat

1.-Match fruits with their names.

2.-Now, match each sound with the corresponding fruit in each row.

3.-The last activity, is about colours. Do you remember them? Let’s go!

EDUCACIÓ ARTÍSTICA- 1r

Aquesta setmana l’activitat de plàstica esta relacionada amb el que hem treballat a coneixement del medi: l’esquelet.

Us mostraré vàries propostes per a què valtres mateixos dissenyeu el vostre propi esquelet. Si teniu alguna altra idea, estarem encantades de rebre-la al correu:

primer@escolalesmuralles.cat

Endavant artistes!!!!