Educació Infantil. Experimentació.

Bon dia valents i valentes !!!

Avui us proposem un experiment molt senzill perquè veieu la importància de rentar-se les mans, sobretot abans de tocar els aliments que mengem.

Que necessitem ?

• Una poma.
  • Un ganivet .
  • Dos recipients de vidre transparents amb tapa.

Vinga, començem:

Ens rentem les mans amb aigua i sabó i també la poma. Ara la tallem a rodanxes i les posarem en un pot de vidre amb una etiqueta que digui “mans netes”: Ho tapem.

Seguidament fem el mateix amb les mans brutes de tocar les coses i no ens les rentem. Tallem la poma i la posem a l’altre pot amb l’etiqueta que digui “mans brutes”. Ho tapem.

Deixarem els pots en un lloc visible i anirem observant que li va passant a la poma.

Us proposem que ens expliqueu i ens ensenyeu si voleu, el vostre experiment als següents correus :

p3@escolalesmuralles.cat

p4@escolalesmuralles.cat

p5@escolalesmuralles.cat

Si teniu ganes i molta curiositat en fer mes experiments per gaudir en família, us deixem aquest enllaç: http://xtec.gencat.cat/ca/recursos/edinfantil/

Un somriure per tothom. ??