RECOMANACIONS de CI, dimarts 28 d’abril

Bon dia nens i nenes, i benvolgudes famílies:

Esperem que estigueu molt bé, sobretot ara que ens han deixat sortir una mica de casa!!! Aprofiteu per gaudir del Paisatge de Primavera i de tots els seus colors i olors!!! Una explosió de vida, quina meravella!!!

Les activitats d’avui consisteixen en fer la segona i última part de l’Experiment en Família de la setmana passada, el final del Repte del Davantal de la tieta Hipa i una activitat d’anglès “The Family”. Esperem que gaudiu molt fent-les, tenim moltes ganes de rebre les vostres respostes!!!

ENDAVANT AMB L’EXPERIMENT II!

ENDAVANT AMB EL FINAL DEL REPTE MATEMÀTIC!

Ens ho podeu enviar a:

primer@escolalesmuralles.cat

segon@escolalesmuralles.cat

ENGLISH ACTIVITIES:

This time we are going to revise “The family” vocabulary. Aquesta vegada repassarem el vocabulari relacionat amb la família.

First, watch the video and then complete the interactive worksheets. Primer mira el vídeo i, a continuació, fes les fitxes interactives.

(Quan acabeu de completar cada fitxa, cliqueu el botó “Finish” i, a continuació, haureu d’introduir el nom de l’alumne i el curs que fa. Les mestres rebrem les vostres respostes).

Worksheet 1: Read and choose. Fitxa 1: Llegeix i selecciona

Worksheet 2: Read and match. Fitxa 2: Llegeix i relaciona.

Worksheet 3: Write. Fitxa 3: Escriu

That’s all for today! Hope you enjoy it! ♥