Programes educatius. TV i ràdio

Hola famílies!

En la taula següent trobareu programes de TV i ràdio amb propostes educatives, poden ser un bon complement a les que anem oferint nosaltres per aquí al bloc i per els classrooms.

Nom programa Mitjà Horari Observacions
Popap escolar Catalunya ràdio diàriament 16-17h Cada dia, Mariola Dinarès dirigeix i presenta el programa de tendències a les xarxes socials de Catalunya Ràdio. El “Popap” t’ajuda a entendre el nou entorn hiperconnectat amb eines i reflexió.
InfoK Super3 (Televisió de Catalunya) De dilluns a dijous, a les 19.30 L’”InfoK” és el primer i únic informatiu pensat per a nens de 8 a 13 anys.
Dins del cos humà! Super 3 (Televisió de Catalunya) dissabte 18 abril. 15.30hEstrena!! Un programa de la BBC que els ensenyarà com funciona el cos
Paula Super3 (Televisió de Catalunya) Dilluns a divendres cap a les 17h Les mates més fàcils!
Wow! English MethodLa caleta de la Lily/BabyRiki Super3 (Televisió de Catalunya) De dilluns a divendres a partir de les 9.28h fins les 10h Programa per aprendre anglès a través de vídeos i dibuixos
Dinàmiks Super3 (Televisió de Catalunya) De dilluns a divendres a les 10.13/ 20.48 T’agrada fer experiments? Tens un munt de preguntes sense resposta? Vols descobrir el món que t’envolta amb els ulls de la ciència i convertir-te en un petit gran científic? El meu ajudant el Sr. Esquelet i jo, en Dani Jiménez, volem compartir amb tu l’aventura de la Ciència i demostrar-te que la Ciència és apassionant i molt útil per entendre el teu dia a dia.
Veterinaris Super3 (Televisió de Catalunya) De dilluns a divendres a les 10.40 Veterinaris” és un programa sobre les relacions entre els animals i els seus propietaris. Un espai per a tota la família amb històries a vegades tristes i a vegades divertides. Sempre amb les bèsties i la gent que se les estima com a protagonistes.
Manduka Super3 (Televisió de Catalunya) Dissabte, a les 9.00 i a les 19.30
Diumenge, a les 15.30
Aprenem a menjar bé amb aquest programa
Avui aprenem Super3 (Televisió de Catalunya) Vídeos educatius