Octubre a I4

Estimades famílies:

A I4 no paren de treballar i viure la tardor amb els cinc sentits. Tocar, olorar, classificar i conèixer diferents elements propis d’aquesta estació fa que en gaudeixin i en gaudim més d’ella. Gegants i nanos aprenen tot jugant, a través de propostes i material divers, mostrant tot allò que saben fer. Compartir, fomentar l’hàbit de l’escolta i gaudir de les tradicions amb l’ajuda dels més grans de l’escola ha sigut la millor experiència d’aquest octubre. El voleu recordar amb nosaltres? Cliqueu la següent imatge i ja veureu quin munt d’activitats!