Exhibició de salt de corda

Aquesta última setmana de trimestre els alumnes de 6è han pogut tenir un públic a qui mostrar tot el que havien après a educació física durant les primeres setmanes de curs. El treball que van realitzar era de salt de corda, múltiples exercicis que els van fer tenir un important domini del salt de corda, arribant a dominar alguns el complicat salt amb la doble corda.

El públic de qui parlàvem han estat els companys de 1r i 2n de la mateixa escola. Durant tres matins ens hem anat trobant i els alumnes de 6è han realitzat una exhibició amb una seqüència d’exercicis que havien estat preparant. A més a més també tenien preparada una sorpresa! Consistia en un taller d’iniciació al salt de corda, amb quatre exercicis on els més grans de l’escola feien de “mestres” dels seus companys més petits. Una experiència molt enrequidora que mirarem de seguir repetint en cursos següents.

Per a veure més fotografies cliqueu a sobre de la següent imatge.