El Carnestoltes

El passat dia 17 de febrer del 2023 vam celebrar la festa de  carnaval a l’escola participant des dels més grans fins als més petitons. Les disfresses de cada curs anava dedicades a un estil musical diferent com el hip hop, el reggae, música africana, dj’s, rock, música hawaiana i acabant amb els més petits de l’escola on lluïen notes musicals.

Tots els alumnes van anar a la pista molt emocionats per cantar i ballar.

Cada classe va fer una volta a la pista per tal de mostrar la seva disfressa. A més a més va vindre una batucada professional per animar la festa.

En acabar la rua, l’AFA obsequiava amb un berenar solidari que era coca amb xocolata per tan sols 3 euros.