CANTATA “El nen enamorat de la lluna”

Avui dijous 20 d’abril els alumnes de cicle mitjà (3r i 4t) de l’escola han participat en la cantada de la Cantata  “El nen enamorat de la lluna” de Xevi Matamala i Manel Justícia a l’Espluga de Francolí. Aquesta cantata ha estat la IX Edició de les Trobades Musicals “Cantem junts” de les Escoles de la Conca de Barberà.

Ha estat un dia ple d’emocions! Gaudir d’un concert en directe, fer música i compartir-la ens integra al grup i ens aporta tant a nivell físic, mental com emocional. Acopanyats per músics en directe i dirigits per l’Oriol Tomàs tots plegats hem pogut gaudir del concert i la representació teatral.

Aquí podeu gaudir del visionat de la cantata pel canal de YouTube del CRP Conca Barbera.

Aquí us deixem un petit recull d’images i vídeos de l’estrena.

EFMR.CAT