SORTIDA A LA CREU DE GURB

Avui divendres 18 de maig, Tots els alumnes de 4t de primària de Les Escoles de Gurb hem anat d’excursió a la Creu de Gurb. Hem pogut observar tots que no hi ha res impossible, només ens cal actitud i voluntat per assolir nous reptes. Això és el que hem pogut viure en directe, hem descobert la cadira “joelette” que ha facilitat que un alumne amb discapacitat motriu aconseguís el seu somni, pujar dalt d’una muntanya!!! Ha estat una experiència fantàstica, com la resta d’alumnes animaven al company,  com s’esforçaven tots per fer el cim.

Tot això ha estat possible perquè hi ha voluntaris. Així que aprofitem aquestes línies per agrair la tasca de tots els voluntaris i especialment,  a l’Oriol Vilaseca que a través de la Fundació Rodamunt ens han proporcionat la cadira, al centre Excursionista de Vic, la secció esportiva amb el Jordi Sales, Naran Macià, Erola Bisquet, Ona Castellsagué, als pares que han vingut Manel Amor, Jordi Arumí, Joan Ramon Bartés, a la Fundació ECOM, amb l’Anna Sanuy i altres col.laboradors, ajuntament de Gurb, AMPA i Mestres de l’escola. Aquesta sí és una pràctica inclusiva!  A tots MOLTES GRÀCIES!!!

Clica la senyera per veure les fotos