ROSES SANT JORDI 2018

Hola famílies!

S’acosta Sant Jordi i com cada any, els alumnes de 6è vendrem roses. Us volem animar a comprar-ne, ja que el benefici és pel nostre viatge de final d’etapa al Delta de l’Ebre.

Podeu ENCARREGAR LES VOSTRES ROSES omplint aquesta sol·licitud i portant-la  al mestre/a tutor/a del vostre fill/a gran. Teniu temps  fins dijous 12 d’abril. Us oferim la possibilitat de passar a recollir les roses al vestíbul de l’escola a les 9 del matí o bé, us les repartirem a les classes dels vostres fills/es durant el dia 23.

A més a més , tindrem dues paradetes al llarg de tot el matí situades  a la rotonda de Casa Tarradellas i a la rotonda de l’Esperança. I a les 4 de la tarda, hi haurà una parada a l’escola amb roses a la venda i llibres de segona mà a preus molt econòmics!!!

El preu de cada rosa és de 4 € que us serà descomptat del vostre compte.

Ben atentament,

Els alumnes i pares i mares  de sisè

sol·licitud roses 2018