REUNIONS INICI DE CURS

Comencem un nou curs, segurament ple d’incerteses i dubtes però amb molta il.lusió i ganes de començar. I sembla, que amb alguna certesa: el comencem presencialment i per tant, amb certa normalitat.

Ens plantegem un curs amb moltes novetats i canvis, molt marcat per les mesures sanitàries que a la vegada, ens faran modificar algunes tasques i activitats.

Per aquest motiu i donades les circumstàncies sanitàries actuals, aquest curs farem una reunió general informativa i una breu trobada amb els/les tutors/es abans de començar les classes:

Reunió informativa TELEMÀTICA per les famílies de P3 a 6è abans de començar les classes:

Dia: dimarts 8 de setembre        Hora: a les 19:00h de la tarda

Enllaç: Hi podeu accedir amb un únic enllaç per família.

En aquesta primera reunió es tractaran temes generals en relació al Pla d’actuació pel curs 20-21 (organització i funcionament del centre). El podreu consultar properament, de manera més detallada a la web de l’escola.

Breu trobada PRESENCIAL opcional (10 minuts), amb cita prèvia. S’ofereix per les famílies de P4 a 6è amb el/la tutor/a del grup-classe del vostre/a fill/a, amb l’objectiu de conèixer el tutor/a i el recorregut d’entrada i sortida per accedir a les aules.

Dia: dijous 10 de setembre                    Hora: De les 11:00h a 14:00h

Per concertar la cita prèvia cal que us apunteu al Doodle que trobareu a la web seguint el següent recorregut: blocs i circulars  /  entrar contrasenya (és la mateixa que el curs passat)  /  escollir el curs i grup del vostre fill  / marcar l’hora convenient.

NORMES D’ASSISTÈNCIA A LA REUNIÓ AMB EL TUTOR/A:

Us demanem que respecteu els horaris i les següents normes:

Entrades: cal accedir al centre per la porta corresponent i fer el circuit d’entrada que es farà al llarg del curs.

+     P3: porta nº 2, situada al C/ Vallès

+     P4 – P5 – 1r – 2n: porta nº 4, situada al C/Ripollès

+     3r – 4t: porta nº 1, situada al C/ Vallès

+     5è – 6è: porta  nº 3, situada al C/ Vallès

Cal esperar-se a l’entrada que correspon fins que el mestre/a us atengui.

Pot assistir únicament 1 adult per família. Es recomana venir acompanyat per l’alumne/a.

Cal respectar les normes bàsiques de prevenció amb l’ús de mascareta i mantenint distàncies.

Us adjuntem la documentació que des del Departament se’ns ha facilitat referent a les mesures extraordinàries de salut que caldrà tenir en compte:

Mesures extraordinàries de /Salut per evitar els brots de la COVID-19 a les escoles Carta Families Salut Escola

Altres recomanacions i procediment d’actuació  Annex carta famílies Salut Escola

Gurb, 4 de setembre de 2020

Equip Directiu