MODIFICACIÓ DE LA QUOTA TRIMESTRAL DE L’ESCOLA

Ens posem en contacte amb vosaltres per informar-vos que, degut a la situació actual, hem fet una modificació  en l’última quota trimestral de 75€, que s’havia de girar aquest mes d’abril, en concepte de material, socialització, sortides i natació.

NO ES COBRARÀ LA PART QUE ES DESTINA A MATERIAL, SOCIALITZACIÓ I SORTIDES: 47,67€

PEL QUE FA A LA NATACIÓ: 82€. TOTS ELS ALUMNES DE P4 A 6È JA HAN PAGAT 54,66€ QUE ESTAVEN INCLOSOS EN LES QUOTES DE NOVEMBRE I GENER.

PER AQUESTA RAÓ, FAREM EL SEGÜENT:

• Els alumnes de 1r a 6è que ja van fer la natació el 1r trimestre: se’ls cobraran 27,33€ que és la part que els falta per pagar el total del cost de la natació (82€), ja que van poder gaudir d’aquest servei. Se us girarà el rebut bancari abans d’acabar el mes d’abril.
  • Els alumnes de p4 a 6è que no han fet natació: han avançat 54,66€ (inclosos en les quotes anteriors) d’aquest servei que no han gaudit. Per aquest motiu es farà un abonament a cada alumne de la part que s’havia avançat. Rebreu una transferència al compte bancari abans d’acabar el mes d’abril.

Per qualsevol dubte, restem a la vostra disposició.

Desitgem que estigueu tots bé. Salut.

Equip directiu

Les Escoles. Gurb