L’HORT DESPRÉS DEL CONFINAMENT

Des de la comissió de medi ambient us fem arribar una mica de reportatge de com està l’hort i els arbres de la nostra escola.

L’escola ha estat molt tranquil·la durant tot aquest temps que hem estat a casa, i això s’ha notat en els arbres, a l’hort i als troncs del pati.

El fet que ningú trepitgés i toques res, ha fet que hagin passat coses que no ens hauríem imaginat. També s’ha notat que hagi plogut força.

Recordeu els troncs del pati? Hi han sortit BOLETS!!!! Als troncs i al terra. Mireu les fotos!!

Als arbres fruiters han fet el que tocava, fulles, flors i fruit. Mireu la pomera que vam plantar ara fa un any, ja té pomes!!

La perera té unes peres precioses i el nesprer també l’hem trobat ben carregat.

La figuera es va preparant per fer figues una  mica més endavant, però està espectacular.

I pel que fa al que teníem a l’hort, ha fet de les seves, ha crescut molt i alguna parcel·la sembla una selva.

Tot el que hi teníem de verdures s’ha espigat, com les cebes, els porros, les bledes i els apis.

Les faves s’han assecat, i com que era fàcil d’arrencar, els nens d’infantil que han anat a l’escola ho han netejat una mica.

I les maduixeres van creixent i han fet alguna maduixa.

Les plantes aromàtiques que vam plantar ara fa un any també s’han fet, mireu!!!

I algun habitant ha aprofitat la tranquil·litat i s’ha allotjat als hotels d’insectes que van fer els alumnes de c.mitjà el curs passat.

Esperem que a través d’aquestes fotos sentiu el pati una mica més a prop, trobeu el gust de la fruita i l’olor de les flors!

Comissió Escola Verda

Juny 2020