INFORMACIONS PER A LES FAMÍLIES 16 DE JUNY

Estem a punt de tancar un altre curs escolar i no podem fer-ho sense, abans, donar-vos les gràcies pel suport rebut durant tot aquest període de temps tan excepcional que hem viscut.

Som conscients que, sense la vostra ajuda i col·laboració, hauria estat impossible poder portar a terme aquest procés d’aprenentatge ja que, en molts moments, heu hagut d’assumir tasques que, en situacions normals, corresponen a l’escola. De la mateixa manera, les noves tecnologies han estat també un element clau de comunicació, de poder compartir… en definitiva, de deixar-nos apropar virtualment i permetre’ns seguir treballant malgrat la distància.

Seguidament, us volem donar a conèixer tot un conjunt d’informacions organitzatives que poden ser del vostre interès:

• El divendres dia 19 de juny serà el darrer dia lectiu d’escola.
  • Informes/entrevistes. El mateix divendres dia 19 de juny, s’enviarà, per correu electrònic, l’informe corresponent al 2n i 3r trimestre. Qualsevol qüestió o consulta relacionada amb aquest tema podeu fer-la arribar al tutor o tutora corresponent (mitjançant el correu electrònic) fins el dia 29 de juny. Per altra banda, si el tutor o tutora ho creu convenient, també podrà sol·licitar-vos una entrevist
  • Butlletins. Els fulls oficials d’avaluació final de 1r a 5è s’entregaran al setembre, impresos en paper.
  • Historials de 6è. Les famílies (pare, mare o tutor) de 6è els podran recollir a l’escola el dia 1 de juliol, de 9h a 2h.
  • Recollida de material pendent a l’escola. El material que no s’hagi recollit aquestes setmanes, es podrà venir a buscar el dia 1 de juliol de 9h a 2h.
  • Correus personals dels mestres. A partir del 30 de juny, els correus dels mestres, que s’han utilitzat durant aquest període de confinament, deixaran d’estar operatius però seguirà funcionant el correu general d’escola a8018029@xtec.ca
  • Barreja de grups. Donada la situació d’excepcionalitat que estem vivint, el claustre ha acordat de mantenir els mateixos grups pel curs vinent. Creiem que serà positiu pels alumnes poder-se retrobar amb els mateixos companys i companyes del curs anterior, ja que la coneixença i l’amistat els donarà més seguretat i estabilitat emocional.
  • Organització curs vinent. De moment, poc us podem avançar sobre aquells aspectes que configuraran l’organització i l’inici de les classes al setembre. Com sempre, es realitzaran les modificacions que calguin, seguint les instruccions que dicti el Departament d’Educació i sereu degudament informats de seguida que la resolució sigui ferma.

De totes maneres tan l’equip de mestres, com l’Ajuntament estan valorant diferents propostes per adequar-nos a la reobertura dels centres educatius al setembre, amb la premisa d’oferir un servei de qualitat educativa i també que garanteixi unes mesures de seguretat òptimes.

Per altra banda, la casualitat ha fet que ens trobem en un moment de canvi de direcció en el centre, i aquest curs finalitza un mandat de direcció, i amb això també un projecte. Heu de saber que el mateix equip directiu vigent en farà la continuïtat pels propers 4 anys. En aquest sentit, si que us podem avançar que aquest mes de juny s’ha de lliurar a la Inspecció Educativa, i serà exposat en el Consell Escolar del centre. Un cop es facin aquests passos es farà extensiu a les famílies.

Desitgem que passeu un molt bon estiu i esperem retrobar-nos al setembre.

L’Equip Directiu

Gurb,  16 de juny de 2020