INFORMACIONS FINAL DE TRIMESTRE

Us informem que, donada l’excepcionalitat d’aquest curs, ja sabeu que anem adaptant les activitats de l’escola. Per aquest motiu, la funció dels PASTORETS es realitzarà amb un format totalment diferent. Hem prioritzat que els alumnes de 6è puguin realitzar el treball teatral que es fa a l’escola ja des de l’octubre. El resultat el podreu veure ben aviat en forma de felicitació de Nadal a la web de l’escola. Segur que hauran realitzat un treball extraordinari també!

Per altra banda, us informem que se suspenen les activitats que es realitzaven a l’escola al llarg del primer trimestre i que us detallem a continuació:

• Activitats que tenen per objectiu recollir diners per subvencionar el viatge dels alumnes de 6è: mercat del trasto per la festa major, llumineta de Nadal, venda de ponsèties.

Si més endavant es poden realitzar algunes actuacions per recollir diners pel viatge de 6è, i finalment no es pogués realitzar aquest viatge, els diners es destinaran a col·laborar amb una entitat solidària.

• Activitats per col·laborar amb causes solidàries: venda de llànties (Mans Unides), paradeta de Sant Joan de Déu (per la investigació contra el càncer infantil), la Marató de Tv3.

Malgrat que aquest nadal no es pot fer la paradeta solidària que fèiem  cada any degut a les circumstàncies que estem vivint, no volem que es perdi l’oportunitat de seguir col.laborant amb la investigació del càncer infantil de Sant Joan de déu.

Sempre heu recolzat molt la causa i aquest any no volem que la pandèmia ens aturi.  Així que us convidem a seguir col.laborant fent una aportació voluntària i solidària que podeu fer directament a aquest enllaç :

Moltes gràcies.

Us recordem que el darrer dia del trimestre serà el dilluns 21 de desembre.

Gurb,  2 desembre de 2020

Equip directiu