ENTREVISTES 3R TRIMESTRE

Ens adrecem a vosaltres per donar-vos algunes informacions:

• ENTREVISTES: Aquest darrer trimestre és voluntari per les famílies sol·licitar una entrevista, excepte P3 que és obligatòria. Totes les entrevistes seran en format virtual: a infantil rebreu l’enllaç per correu electrònic, i a primària trobareu l’enllaç al classroom del vostre fill/a (podeu consultar com entrar-hi: Tutorial enllaç entrevistes classroom).
  • Per reservar hora cal que ho feu a través de la web de l’escola (pestanya blocs i circulars / obrir el curs corresponent / escriure el nom i cognom de l’alumne/a).

A cada franja horària correspon una sola entrevista. Per qualsevol dubte, us podeu adreçar a secretaria.

• ÚLTIM DIA DE CURS: El DIMARTS 22 de juny serà el darrer dia d’escola. NO hi haurà servei d’extraescolars ni vigilància. L’escola tanca a les 3 de la tarda.

L’equip directiu

Gurb,  juny de 2021