CIRCULAR SERVEI MONITORATGE DE 15-16 HORES JORNADA CONTINUADA

El Consell Escolar de l’escola va aprovar una proposta de jornada continuada matinal de quatre hores des del dia 11 fins al dia 22 de juny de 2018 que el Departament d’Ensenyament va autoritzar. Per tant, durant aquest període de temps l’horari lectiu serà de 9 a 13 hores i el servei de menjador de 13 a 15 hores, mantenint-se l’horari habitual del servei d’extraescolars de 16 a 17 hores i la vigilància de 16 a 18,15 hores.

Per cobrir l’hora entre el servei de menjador i l’inici d’extraescolars i vigilància (15 a 16 hores), des de l’Ampa s’oferirà un servei de monitoratge i activitats per aquelles famílies que així ho desitgin. El preu d’aquest servei serà de 10€ per a les dues setmanes de la jornada continuada, independentment del nombre de dies que s’utilitzi el servei (es girarà el rebut corresponent). Per poder realitzar una correcta planificació del servei de monitoratge necessitem conèixer el nombre de nens i nenes que hi assistiran, per això cal omplir la butlleta que s’adjunta i entregar-la als mestres abans del dia 11 de maig de 2018.

Per a una correcta prestació dels serveis de menjador i monitoratge d’aquesta franja horària i poder portar un millor control en l’entrega dels nens i nenes, la porta de l’escola s’obrirà només a les 15 hores i a les 16 hores. Si per algun motiu cal recollir el nen o nena fora d’aquest horari, caldrà entregar un justificant com el que s’adjunta.

butlleta jornada continuada