CERTAMEN DE LECTURA EN VEU ALTA

Ahir dia 27 de març vàrem assistir al XVè Certamen de Lectura en Veu Alta. La nostra escola  hi participava per segona vegada consecutiva en la categoria dels Grumets Verds ( cicle superior). L’alumna  seleccionada, com ja sabeu, és la Vinyet Codina de 5è. Ella va llegir davant d’un  jurat i dels assistents que hi havia a l’Auditori Marià Vila d’Abadal, de l’edifici del Sucre.

En la lectura es valora el ritme, l’entonació, la vocalització i el contacte visual que estableix amb els oients, així com les vivències que transmet amb el text.  Realment, el jurat  va tenir molta feina a l’hora de decidir els semifinalistes ja que la qualitat de l’expressió oral dels participants va ser molt bona.

Finalment, el jurat va decidir que la Vinyet Codina era la guanyadora de la seva categoria en quarts de finals i, d’aquesta manera,  anem a les semifinals.

Enhorabona i molta sort Vinyet!