CARNAVAL 2020

Ens adrecem a vosaltres per informar-vos de la nova organització del  carnaval d’enguany, que es durà a terme el dia divendres 21 de febrer.

S’ha proposat escollir una temàtica per les disfresses d’aquest curs: “ELS CONTES”.

Seguint la temàtica escollida elaborarem un detall característic d’un personatge d’un conte i el construirem a l’escola. Per fer-lo, organitzarem una sessió matinal barrejant-nos els diferents cursos, afavorint així el treball internivell: grans i petits treballant junts. Per completar el vestuari properament s’informarà de com caldrà que vinguin vestits des de casa.

Els contes escollits han estat:

• Blancaneus i els 7 nans ( 1r, 2n, 3r)
  • El peix irisat ( 4t i P5)
  • El cargol i l’herba de poniol ( P4, 5è)
  • Els tres porquets ( P3 i 6è)

Paral·lelament, es treballarà en la preparació i l’elaboració d’altres aspectes lligats a la celebració:

• 3r i 4t: faran el disseny i construcció del rei Carnestoltes.
  • 1r i 2n: faran les votacions per escollir el millor disseny, que s’exposarà al vestíbul de l’escola.
  • 5è i 6è: elaboraran les consignes de la setmana vinculades al tema escollit i el judici final.

El conjunt de totes aquestes activitats culminarà amb una desfilada dels personatges dels diferents contes al pati de l’escola.

També tindrem un photocall per anar recollint diferents escenes dels contes.

A la web de l’escola s’anirà penjant el recull d’imatges de les diferents activitats.

Bon Carnestoltes!