Acte de reconeixement i comiat als mestres de l’escola que es jubilen

Avui, a més de tancar el curs, hem fet un acte de reconeixement i comiat als mestres de l’escola que es jubilen.

Eugeni Urbón. Mestre a Gurb durant 27 anys i alguns d’ells n’ha estat el director. Ha viscut molts canvis a l’escola; de rural a doble línia, la construcció i ampliació d’un nou edifici, l’augment d’alumnes i de mestres en el claustre. Hem compartit amb ell moments alegres, alguna tristesa, molts acords, algunes desavinences i grans moments. Any rere any, hem avançat i hem portat a bon port, entre tots, aquest gran vaixell de les Escoles de Gurb. El seu pas per l’escola segur que ha deixat petjada. I avui tanca aquesta etapa de mestre i n’obre una de nova en la qual li desitgem de tot cor que la gaudeixi i disfruti al costat dels seus.

Fina Solà. Amb ella hem compartit un període de temps més curt. Va arribar a l’escola fa 4 anys però segur que les seves idees i el seu esforç han contribuït a millorar el dia a dia a Les Escoles de Gurb. Esperem que s’emporti un bon record del seu pas per l’escola.

Anna Bassons. Va arribar juntament amb la Fina, ens hem conegut a poc a poc. Va venir d’estar molts anys en una escola de Barcelona. Segur que el canvi va ser important, però amb la seva vocació i tarannà també ens ha deixat una petita petjada que segur que els més petitons del centre recordaran.

Us desitgem molta sort  en la nova etapa!!