XERRADA “EL RISC DEL BULLYING” DIMECRES 3 D’ABRIL

Ens adrecem a vosaltres per informar-vos que el proper DIMECRES 3 D’ABRIL de 2019, es durà a terme una xerrada al centre Les Escoles amb el títol: “El risc del Bullying. Què fer com a pares i mares davant de l’assetjament escolar? a les 17:00 h de la tarda. L’AMPA de l’escola oferirà servei de vigilància per les famílies que ho necessitin. Aquelles famílies que estigueu interessades podeu omplir el formulari, on també podeu concretar si necessitareu el servei de vigilància.

Aquesta xerrada ha estat concedida per la Diputació de Barcelona, i la durà a terme la Sra. Rosa Antolín, Educadora, Fundadora de GPS,Educació.

Va adreçada a totes les famílies amb fills de 6 a 16 anys alumnes de primària i secundària.

La finalitat de la xerrada és compartir informacions, coneixements i experiències generant un espai d’intercanvi envers el Bullying.

Esperem, doncs que sigui del vostre interès. Us hi esperem!!!

L’equip directiu març de 2019