Lectura en veu alta

Els alumnes de cinquè i sisè ens hem presentat, per segon any consecutiu, al Certamen Nacional Infantil i Juvenil de la Lectura en Veu Alta. Cada centre escolar adscrit hi participa amb un alumne per a les categories individuals i cal un altre alumne de reserva per si el titular escollit no es pogués presentar al Certamen.

Per aquest motiu, el dimarts 19 de febrer tot el cicle superior vam fer un concurs intern al centre escolar per seleccionar el/la nostre/a representant.

Hi havia dos finalistes per classe, és a dir, un total de 8 alumnes i un jurat format per les tutores i dues representants de l’equip directiu.

Finalment, la guanyadora del concurs de l’escola va ser la Vinyet Codina i la seva substituta la Jana Creixans.

Moltes felicitats!

Volem remarcar que tothom va fer molt bona feina.