Consell dels Infants

JA TENIM ELS REPRESENTANTS DEL CONSELL DELS INFANTS!

Aquest dimarts dia 9 de novembre vam realitzar el sorteig per escollir els representants dels alumnes des de P3 fins a 6è de primària al Consell dels Infants.

Per fer-ho més oficial, solemne… i, a la vegada més emocionant vam anar baixant per nivells al porxo de l’escola i ens vam asseure davant de les taules on hi havia les urnes.

Una mà innocent va extreure una papereta de la caixa dels nens i una altra per a les nenes. Si la persona elegida manifestava la seva voluntat de no participar-hi, es respectava i s’agafava un altre paper. L’equip directiu va presidir aquest sorteig públic i anava anotant els dos representants de cada nivell en una pissarra. Els consellers i conselleres assistiran, com a mínim, a unes 5-6 reunions per curs i tindran un espai per a poder expressar les seves idees, inquietuds… i fer propostes d’actuacions que podran ser vinculades al centre i/o municipi.

En principi, el càrrec tindrà una durada de 3 cursos i l’objectiu d’aquest projecte és el de fer més visible els interessos dels alumnes així com la seva implicació en la vida escolar i municipal.

Aquest divendres, el Consell dels Infants ha fet les primeres actuacions: penjar el distintiu com a “Centre Educatiu amic de Apfrato” a l’entrada de l’escola i definir l’espai de difusió on es col·locarà una bústia per tal que tothom pugui fer arribar als seus representants les seves inquietuds i propostes.

Representants del Consell dels infants: P3: Clàudia Bello i Lluc Castells / P4: Victor Prat/ Èlia Soler / P5: Alex Homs i Erin Stobbe / 1r: Vinyet Bròvia i Max Pérez / 2n: Laia Mancera i Roger Muñoz / 3r: Júlia Sala i Jan Puig / 4t: Arlet Sabata i Gil Antentas / 5è: Jan Mora i Sígrid Pons / 6è: Biel Bover i Sira Bosch.

Si voleu més informació consulteu el PROJECTE APFRATO