COMUNICACIÓ FAMÍLIES-ESCOLA Divendres, 3 d’abril de 2020

Ens adrecem a vosaltres per informar-vos que a l’espai de la web de l’escola, on hi pengem les tasques setmanals per als alumnes, també hi trobareu les adreces de correu electrònic del professorat.

D’aquesta manera, i mentre duri el període de confinament, romandrà obert un canal per garantir la comunicació de les famílies amb l’escola, tal com se’ns indica des del Departament d’Educació.

Per tal de fer un bon ús d’aquests correus personals us demanem que tingueu en compte aquestes consideracions:

• És important que quan escriviu el correu poseu el nom del nen/a
  • Es pot utilitzar per:

➢ consultes o dubtes en relació a les tasques setmanals

➢ problemes en la visualització i/o descàrrega de les tasques

➢ algun altre motiu que considereu important per tal que el/la vostre/a fill/a     pugui seguir avançant

➢ entrega de tasques en cas que el/la mestre/a ho demani

• Per dubtes o consultes de caràcter més general d’escola dirigiu-vos a l’equi directiu mitjançant el següent correu electrònic: a8018029@xtec.cat

També us informem que hem actualitzat les tasques per als alumnes a la web principal de l’escola que estan pensades del 3 al 17 d’abril, tenint en compte que entremig hi ha la Setmana Santa i cada família ho pot gestionar com li vagi millor. Les propostes anteriors les trobareu al bloc de cada curs.

Esperem i desitgem que totes les famílies estigueu bé. Aquests dies estem restructurant la nostra tasca per poder concretar accions que donin resposta a les necessitats actuals. Sabem que encara hi ha moltes incerteses al respecte, però no us preocupeu, us anirem mantenint informats.

Així que agraïm la vostra comprensió, i entre tots ens en sortirem!

Equip directiu