AJUTS INDIVIDUALS DE MENJADOR i TRANSPORT, CURS 2019-2020

INFORMACIÓ PER A LES FAMÍLIES

BENEFICIARIS I REQUISITS MENJADOR SOCIOECONÒMIC
Podrà sol·licitar l’ajut de menjador escolar l’alumnat que reuneixi els requisits següents:

a.      Estar matriculat en un centre educatiu sostingut amb fons públics del territori de la comarca d’Osona, en qualsevol dels cursos dels ensenyaments de segon cicle d’educació infantil i d’ensenyaments obligatoris, durant el curs corresponent a la convocatòria. Queden exclosos els alumnes de batxillerat i cicles formatius.

b.      No tenir el servei de menjador amb caràcter preceptiu i, per tant, gratuït.

c.      Fer ús del servei de menjador escolar.

d.      No estar en acolliment residencial.

e.      El llindar de renda es calcularà en funció dels membres computables de la unitat familiar i per l’agregació de les unitats de consum següents:

–         Primer adult (sustentadors principals): 10.096,5€

–         Segon adult (sustentadors principals): 5.048,3€

–         Altres adults que integren la unitat familiar diferents als sustentadors principals: 2.524,15€

–       Per cada nen/a de la unitat familiar: 3.028,95€

Només podran accedir a aquesta convocatòria d’ajuts, aquelles famílies que la renda familiar anual corresponent al 2018 no superi aquest llindar. Les que superin aquest llindar es resoldran com a denegades.

f.       No tenir un volum de negoci superior a 155.000€

g.      No tenir uns rendiments nets reduïts del capital mobiliari, calculats d’acord amb les bases, superiors a 1.700€

h.      La suma dels valors cadastrals de les finques urbanes dels membres computables que componen la unitat familiar, exclòs l’habitatge habitual, no podrà superar els 42.900 euros.

i.       La suma dels valors cadastrals de les finques rústiques que pertanyin als membres de la unitat familiar no podrà superar els 13.130 euros per cada membre computable.

Segons el municipi d’empadronament i amb aquests requisits socioeconòmics també es poden sol·licitar els següets ajuts i beques: Demaneu més informació a secretaria.

BEQUES PER LLIBRES, MATERIAL I ACTIVITATS ESPORTIVES I/O LÚDIQUES DINS DE L’HORARI ESCOLAR

AJUT PER ACTIVITATS ESPORTIVES EXTRA-ESCOLARS

BEQUES CASAL D’ESTIU 2020

TERMINIS

Menjador

Primer termini:  fins el 22 de maig de 2019  per alumnes ja escolaritzats al centre i germans que iniciïn per primera vegada l’escolarització al centre.

Segon termini: fins el 26 de juny de 2019  única i exclusivament alumnes de nova matriculació al centre.

Primer termini: fins el 26 de juny de 201