Visita de l’Alcalde

El passat dijous dia 2 de febrer, ens va visitar l’Alcalde, Oriol Junqueras i la Regidora d’Educació Mercè Andreu. Volien conèixer l’escola i la comunitat educativa i es va interessar per les activitats que fem. Va visitar les classes de P5, l’aula d’anglès i la classe de 1r a més de parlar amb l’equip directiu, l’AMPA i els membres del Consell Escolar.

1. eric

es el nostre nou alcalde es molt bona persona però a visitat la escola la vinyala i li va agradar estem molt contentssssssss amb el oriol junqueras!!!!!!!!!!!!!!