SANT JORDI 2024

Aquest any celebrem els vint-i-vuitens Jocs Florals.

Com cada any, els nens i les nenes de l’escola han pensat i preparat treballs literaris com ara contes, poesies, rodolins i altres idees per celebrar el dia del llibre.

Els alumnes d’I3 a 2n han creat un llibre entre tota la classe i el jurat els ha obsequiat amb un conte i una planta.

A partir de 2n cicle els infants han participat al certamen literari amb un treball individual. Tots i totes han fet una molt bona feina.

Moltes gràcies a l’AFA per la seva col·laboració amb l’escola i a totes les famílies per haver compartit aquesta estona amb els vostres fills i filles.

A continuació us deixem els vídeos de les danses.

Visca els Jocs Florals!

NADAL 2023

Ha finalitzat el 1r trimestre i ho hem celebrat amb els nostres concerts de Nadal.

Dilluns les famílies d’Infantil i 1r cicle i dimarts les famílies de 2n i 3r cicle van poder gaudir d’un repertori de cançons molt boniques.

A continuació us deixem l’enllaç per visualitzar-los. (Cliqueu a la imatge)

Aprofitem per desitjar-vos unes molt bones festes de Nadal!

Fins el 2024