JORNADA DE PORTES OBERTES

Ahir va tenir lloc la videoconferència de Portes Obertes de l’escola amb la finalitat de donar-nos a conèixer a totes aquelles famílies que han de participar al procés de Preinscripció 2021.

Aquests són els vídeos que us permetran entrar de manera virtual al centre:

VÍDEO INFANTIL                     VÍDEO PRIMÀRIA

1. Michelle Castro Lopez

Buen día ,
    Me gusta él colegio, de pequeña estuve hay y me encantaría que mi hija estuviera estudiando ahí ya que va a iniciar infantil esperóque pueda hacer la inscripción me gustaría resivir información. Un saludo.

1. admin Autor de l'article

Bon dia,
      Li hem enviat un correu amb la informació, però ens arriba que l’entrega no s’ha efectuat. Si vol rebre més informació, si us plau, truqui al telèfon de l’escola 93 672 30 34. Gràcies per l’interès.