UN FLASHMOB AL PATI DE L’ESCOLA

Avui dijous 21, els alumnes de 6è han fet un flashmob per sorpresa al pati de l’escola. Portaven més de 3 setmanes preparant-ho. Es tracta de realitzar un ball per sorpresa en un lloc sense que la resta de la gent ho sàpiga.
Han vingut a gravar-ho els equips del programa INFO-K del Canal Super 3 i ho retransmetran avui al programa, a les 19’30 h.
Ben aviat us posarem més notícies, imatges i el video que hem gravat. Mentre ho preparem pel bloc, us posem l’enllaç del vídeo original que es va fer per primera vegada al Japó.

1. Miryam i Mireia

Vull fer una critica als de tv3 per que els de 6*b han fet un esforç .I han escollit als nens i no a tots i haurien d’haver-nos agafat a tots, la meva amiga te raó nosaltres també voliem sortir, no diem que no sortisin els altres peró també nosaltres. Bueno ….una mica divertit si que ha estat però a mi m’ha fet molta vergonya. quina gracia jajajajaja. A mi gens ni mica.

Miryam 13 Mireia 21

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *