SIMULACRE DE 30 ALUMNES A L’AULA

Avui hem provat com és estar 30 alumnes a les aules. Els alumnes d’una classe de cada cicle s’han repartit a les altres classes i hem comprovat i hem parlat de com s’està amb una classe amb 5 alumnes més.
Hem vist que l’espai és més limitat i que costa més organitzar-nos. Esperem que el curs vinent no sigui així.

FOTOS DE PRIMÀRIA

FOTOS D’INFANTIL

1. Joan

Ostres ! jo la EGB, a primers dels anys 80 erem 43 a la clase ! allor feia molta olor a companyerisme, molt ! nomes recordar que Espanya vivia en una especie de model de feudalisme en els anys 50 i sembla que hi tornem, bufa :-(, de aixo no fa tant de temps, no es pot vincular l´economia i l´ensenyament. Si els nostres politics no ho entenen continuarem sen, a ulls de altres paisos, “el nord d´Africa”.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *