Projecte: Els jocs olímpics

Aquest any des de l’escola estem treballant el projecte dels jocs olímpics,

Les nenes i els nens de cicle inicial aquesta setmana treballem el nostre projecte.

A música estem aprenent la cançó : M’agrada l’esport, si la voleu escoltar feu clic aquí: cançó

També hem fet feinetes en anglès: una sopa de lletres i hem esbrinat perquè les anelles olímpiques són cadascuna d’un color.

A més, hem pogut aprendre on es van celebrar els primers jocs olímpics i les diferències que hi ha amb els d’avui dia.

Cada classe ha treballat l’esport del seu nom i ens hem fet experts mirant vídeos, practicant a educació física, etc.

Aquí podeu veure les presentacions que hem utilitzat fent clic a cada imatge:

1r A : L’halterofília

1r B: L’hípica

2n A i 2n B: El voleibol

Hem après moltes coses i ens ho hem passat molt bé!