1. Rocio Ortega

Que bé es veu com es diverteixen els nens de 5e al teatre esta molt bé i també en anglès que és molt difícil molt bé nois i noies de 5e!

2. Marina Ramos

Hola Rocío. La veritat és que és molt divertit, però porta molta feina. Els nens estan treballant molt i els resultats són fantàstics. Aquí només teniu un tastet de les obres… però quan les veieu senceres us quedareu bocabadats del que estan fent aquests nois i noies.
    La llàstima és que vosaltres ja no ho podreu fer a l’escola, però del que estic segura és que tu ho faries la mar de bé. Difícil per a tu?

3. Rocio Ortega

A mi em va agradar molt aquesta obraa!!! 🙂
    A mi m’agradaria molt fer una obra de teatre en anglès segur que és molt divertit.
    Però la llastima es que nosatres no estem a l’escola. 🙁
    Del que jo estic segura Marina que a l’institut no hi haurà una mestra d’anglès com tuuu!!!! Et trobaré molt a faltar però jo estaré també veient la web de l’escola el més que pugui i seguur que fareu moltes coses divertides a l’escola sense la meva classe y l’altra.
    Mai a la meva vida m’oblidaré de la meva escola de tota la vidaa!!
    Estic molt segura de que les mestres de l’institut son molt dolentes 🙁 si dic la veritat jo no vull anarme de l’escola perqué té unes mestres que son més bones . 🙂
    MOLTTTS PETONSS A TOTES LES METRESS!!!!!<3