La mare dels ous

Els alumnes del CEIP La Vinyala,  juntament amb alumnes de les escoles El Solell, de la Palma de Cervelló; Can Salvi, de Sant Andreu de la Barca; Joan Juncadella, La Guàrdia,  Mare de Déu del Rocío, Sant Jordi i Sant Josep, de Sant Vicenç dels Horts;  Can Coll i Sant Martí, de Torrelles de Llobregat, han participat en l’espectacle de dansa basat en un mostrari de diverses tipologies de danses a partir de les composicions acordionistes de La Mare dels Ous.

La Mare dels Ous és un recull de partitures per acordió diatònic de dues files i vuit baixos. Al seu interior conté algunes composicions d’acordionistes dels Països Catalans, fetes entre finals del segle XX i principis del segle XXI que trobem classificades per grau de dificultat (un, dos o tres ous) i per gènere musical.

En aquest enllaç podeu veure el video que en Fernando Lorza va fer de la trobada realitzada a la Sala Pal·ladius de Pallejà el dia 9 de juny de 2009.

VEURE VIDEO

ENLLAÇ A LA PÀGINA COMPLETA