LA MARATÓ DE TV3

LA MARATÓ QUE TRENCA MURS

El programa solidari de TV3 i Catalunya Ràdio es farà el diumenge 19 de desembre i estarà dedicat a un grup de problemes de salut molt comuns que afecten una de cada quatre persones en algun moment de la vida, amb un elevat impacte social, sanitari i de la qualitat de vida de les persones afectades i del seu entorn, com és el cas de la salut mental.

La Vinyala també trenca murs!!!

Els dies 9 i 10 de desembre, l’alumnat elaborarà manualitats i cada família podrà col·laborar amb una aportació econòmica i també amb dibuixos i missatges per  conscienciar i donar visibilitat. Tota la recaptació es destinarà a La Marató!!

JA COMENCEM A TENIR IMATGES DE LES MANUALITATS!!!